وکلای معتمد

ارائه ی خدمات مشاوره حقوقی و وکالت، داوری و حکمیت، امور بین الملل تابعیت، اقامت، مهاجرت

وکلای معتمد

ارائه ی خدمات مشاوره حقوقی و وکالت، داوری و حکمیت، امور بین الملل تابعیت، اقامت، مهاجرت

وکلای معتمد

{ ارائه ی خدمات در زمینه ی مشاوره حقوقی و وکالت، داوری و حکمیت، پذیرش دعاوی وصول مطالبات مالی و امور کیفری، خانواده و املاک و اراضی، ثبتی و بین الملل اعم از اخذ اقامت، تابعیت، مهاجرت به اروپا }

- شعبه مرکزی مشهد: 09106910090
میدان راهنمایی، نبش دستغیب 2 ساختمان بازرگان

- شعبه مرکزی تهران: 09106910096
دروس، خ هدایت، نبش ک بهیار ساختمان وکلا

مشاوره ها بصورت تخصصی توسط دپارتمان حقوقی انجام می پذیرد و با توجه به اینکه هدف ما ارتقای دانش حقوقی شماست و تنها در پی ایجاد راه حلی برای رفع مشکلات بر آمده از اختلاف در خدمت تان هستیم، آمده ایم تا هزینه های حقوقی شما با حداقل انجام بپذیرد.
مشاوره های تلفنی، ایمیلی، پیامکی بدون هزینه انجام می پذیرد.

"شورای تامین محتوا و روابط عمومی مرکز"

"دفتر مرکزی وکلای معتمد"

متشکل از وکلا، داوران و کارشناسان حقوقی مجرب و معتمد
ارائه‌کننده‌ برترین خدمات حقوقی در کشور

گروه ما کلیه خدمات حقوقی و تخصصی خود را در زمینه‌های مختلف و موضوعات پرونده‌های کیفری، حقوقی، قبول داوری، حکمیت، میانجیگری، بازرگانی بین‌المللی، مهاجرت، امور ثبتی و ... در قالب مشاوره‌های آنلاین، تلفنی، پیامکی و حتی بصورت ایمیل و نمابر یا مشاوره‌های حضوری توسط برترین و مجرب‌ترین وکلای دادگستری ویا کارشناسان حقوقی به مراجعین و موکلین محترم ارائه می‌دهد. تمامی امور توسط کمیسیون‌های تخصصی حقوقی پذیرفته شده و با دقت مطالعه و بررسی می‌گردد، و طبق به روزترین اطلاعات حقوقی به شما دوستان مشاوره داده خواهد شد.

برخی نکات پیشکش نگاهتان:
-  اولین نکته که برای ما حائر اهمیت است و صرفا شعار نیست، هدف گذاری در راستای تغییر و تحول و اصلاح ساختار حقوقی موجود کشور است.
این مجموعه ی حقوقی به جهت تشکیل کارگروه‌های تخصصی اعم از بازرگانی‌های داخلی و بین‌المللی خدمات ویژه‌ای را مبنی بر مشاوره حقوقی تخصصی به تجار ایرانی و خارجی ارائه می‌دهد.
کمیسیون‌های تخصصی داوری و میانجیگری برترین نقطه قوت این مجموعه می‌باشد. مشاوره حقوقی تخصصی به مدیران شرکتها و همچنین صدور آرای داوری متعهد در زمینه‌های متنوع حقوقی ، از افتخارات گروه حقوقی ماست.


- قبول داوری‌های بین‌المللی توسط اساتید بین‌المللی ایرانی و خارجی بصورت تخصصی دراین مجموعه حقوقی امکان پذیر است.در رابطه با مسائل داوری می‌توان به قبول داوری و صدور آرای داوری متعدد در پرونده ها و قراردادهای  داخلی اشاره کرد.
قبول انواع دعاوی حقوقی و کیفری و بهره‌گیری از متخصصین و وکلای پایه یک دادگستری در ارائه مشاوره حقوقی تخصصی باعث رضایت‌مندی مشتریان عزیز این مجموعه حقوقی بین‌المللی شده‌است.

-  تعدادی از خدمات ارائه شده به مراجعین محترم به شرح ذیل می‌باشد:
ارائه خدمات ویژه امور ثبتی و رفع اختلافات ثبتی در امور ثبت شرکتها و ثبت برند ، ثبت لوگو و همچنین اداره ثبت املاک که بصورت تخصصی ضمن ارائه مشاوره حقوقی تخصصی بررسی و اجرا می‌گردد.
- ارائه مشاوره‌ حقوقی تخصصی به اشخاص حقیقی و حقوقی، و خدمات حضوری و غیر حضوری در محل جلسات شرکت‌ها و سازمان‌ها وجه تمایز این مجموعه حقوقی بین‌المللی می‌باشد، به نحوی که تمامی شرکت‌های طرف قرارداد با این مجموعه حقوقی، می‌توانند از تمامی امکانات کمیسیون‌های تخصصی این موسسه بین المللی ، مشاوره حقوقی  تخصصی دریافت نمایند.
- ارائه مشاوره حقوقی و تشکیل واحد حقوقی در چندین کارخانه صنعتی در تهران و سایر شهرستان‌ها، وکیل اختصاصی دهها شرکت ایرانی که در زمینه‌ی تجاری و بازرگانی فعالیت دارند و همچنین طرف قرارداد با چهار شرکت بین‌المللی که در ایران فعالیت اقتصادی دارند از جمله دستاوردهای موفق این دفتر حقوقی بین المللی  می‌باشد.
- از دیگر فعالیت‌های موفق این گروه ، می‌توان به دریافت خسارت و دیه از شرکت‌های بیمه‌ای و دریافت دهها بیمه تصادفات از سایر مراجع ذیصلاح برای موکلین محترم نام برد.

- مشاوره‌ حقوقی تخصصی مربوط به انواع مهاجرت‌های تحصیلی و شغلی، و ثبت شرکت در اروپا در این مجموعه حقوقی بصورت کاملاً تخصصی انجام می‌پذیرد. ارائه دانش حقوقی، محاسبات حقوقی از جمله محاسبه دیه، محاسبه ارث، محاسبه خسارات تأخیر تادیه، محاسبه دیه قتل، محاسبات  دیه بر اساس دادنامه  صادره از دادگاه و ارائه مشاوره حقوقی تخصصی  لازم به ایرانیان داخل و خارج کشور نیز از جمله خدمات این موسسه حقوقی بین المللی می‌باشد.
 
- موفقیت موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی عدالت یاران معتمد در قبول وکالت پرونده هایی در زمینه‌های وصول قانونی مطالبات شرکت‌ها و اشخاص حقیقی، دعاوی خانواده، چک برگشتی ، اسناد ملکی و همچنین طرح شکوائیه و دفاع از موکلین در قریب به سیصد پرونده کیفری اعم از سرقت، جعل، ضرب ‌و‌شتم و سایر موضوعات مطروحه کیفری قابل بیان می‌باشد.
 
- اصلی‌ترین سرمایه این موسسه حقوقی، رضایتمند موکلین و شرکت‌های طرف قرارداد با کارگروه‌های تخصصی این مجموعه حقوقی بین المللی است.
 
- موسسه حقوقی عدالت یاران معتمد یک مجموعه حقوقی توانمندیست، که خدمات حقوقی خودرا در قالب سرویس‌های مشاوره حقوقی تخصصی بصورتهای تلفنی و بصورت حضوری حضوری،یا از طریق ویدئو کنفرانس با  امکان حضور بهترین و مجرب‌ترین گروه وکلای پایه یک دادگستری، در محل جلسات شما ارائه می‌دهد.

- توانایی‌های انفرادی کارشناسان حقوقی و وکلای این موسسه بین المللی در کمیسیون‌های تخصصی، دارای سوابق درخشان و چنان سطح علمی بالایی می‌باشند، به نحوی که این کمیسیون‌ها متشکل از حقوق‌دانان برجسته و وکلای پایه یک دادگستری و همچنین  قضات بازنشسته خوش‌سابقه هستند.
 
- موسسه حقوقی عدالت یاران معتمد در هر موضوع حقوقی بهترین وکیل متخصص آن حوزه را برای پرونده‌ های موضوعی انتخاب می‌نماید. از آن جمله می‌توان وکالت در زمینه‌های: وکیل پرونده های امور کیفری، وکیل امور قرادادهای داخلی و قراردادهای بازرگانی بین المللی ، وکیل در امور قراردادهای املاک ، وکیل داوری بین‌المللی و… را نام برد.
 
- موسسه حقوقی بین المللی عدالت یاران معتمد همواره تلاش می‌کند تا با ارزیابی اولیه حقوقی، مشکلات پرونده موکلین خود را بررسی نماید، در صورتیکه امکان انجام وکالت در پرونده وجود نداشته باشد ضمن ارائه مشاوره حقوقی تخصصی ، از گرفتن پرونده صرف‌نظر کرده تا از اتلاف هزینه و وقت موکل یا موکلین جلوگیری شود. همواره اولویت برای ما ارائه بهترین و تخصصی‌ترین خدمات  حقوقی به موکلین محترم است.
 
- قبول وکالت در پرونده های حقوقی در تمامی زمینه های خدمات حقوقی زیر امکانپذیر میباشد .
 
- خدمات حقوقی ویژه شرکت ها و موسسات میتواند از طریق غیر حضوری و امکانات فضای مجازی از جمله خدمات حقوقی مشاوره ای در کلیه امور املاک و پرونده های قراردادهای ساختمانی و سایر خدمات حقوقی در مورد دعاوی خانواده و وصول چک و سایر امکانات قانونی قابل ارائه قرار بگیرد.
 
- روند تشکیل پرونده‌ها در دفتر مرکزی وکلای معتمد:
پس از مطالعه پرونده توسط کارشناسان حقوقی، پرونده‌ها به کمیسیون‌های مربوطه جهت ارزیابی موقعیت طرفین پرونده و ارائه بهترین عملکرد قضایی و قانونی، و همچنین تأمین خواسته و یا دریافت دستور موقت و سرعت عمل در هدایت و پیشرفت قانونی موکلین ارجاع داده می‌شود.
- در این مرحله و پس از بررسی دقیق فرآیند انجام کار، در مراجع قضایی و غیرقضایی، اقدام به انعقاد عقد قرارداد با موکل یا موکلین می‌گردد.
در این بین با توجه به نحوه‌ی به سرانجام رسانیدن پرونده‌های گوناگون در موضوعات مختلف و دعاوی متعدد، زمان حدودی و همچنین مقدار وجه حق‌الوکاله وکلا مشخص و معین می‌گردد.


- امید آن داریم که با بهترین خدمات حقوقی و قبول وکالت از طرف موکلین عزیز، همواره رضایتمندی شما مراجعین محترم را همراه داشته باشیم.

 

- گفتنی است مجموعه ما با بیش از 1500 نماینده استانی و بهره مند از وکلای خبره پایه یک دادگستری سر آمد عرصه های حقوقی است.
 مشتاقیم کیفیت خدمات حقوقی ما را با دیگران مقایسه کنید!
چون این تنها راهی است که ثابت می‌کند ما به وعده‌های خود عمل می‌کنیم.
میانگین موفقیت بالا در پرونده‌های کیفری و حقوقی سبب شده افرادی که به ما کرده‌اند و امور حقوقی خود را به ما سپرده‌اند، مجددا ما را انتخاب کنند. درصد بالایی از جامعه آماری دریافت‌کنندگان خدمات حقوقی از این مجموعه، از طریق معرفی موکلان قبلی با ما آشنا شده‌اند و این مایه فخر ماست. چرا که نشان از بالا بودن میزان خشنودی موکلان در این مجموعه است.

-  دفتر مرکزی وکلای معتمد با همکاری جمعی از قضات با سابقه، وکلاء پایه یک دادگستری و کانون مرکز و کارشناسان خبره و ارشد حقوق با گرایشات تخصصی با هدف ارتقاء کیفیت خدمات در حوزه وکالت و مشاوره حقوقی تاسیس گردید.
-  این تشکیلات در راستای اعتلای دانش حقوقی و خدمت به آحاد مردم جامعه طرح های ویژه و تدابیری اندیشیده که در این جهت اشتغال متخصصین جوان در این رشته سرلوحه ی فعالیت هایش باشد.
-  گفتنی است ما در عرصه های بین المللی نیز در حال حاضر اقدام به ایجاد واحدی تحت عنوان شبکه مترجمین نموده که در راستای پیگیری مطالبات بین المللی اتخاذ تصمیم و پیگیری های لازم را انجام می دهد.
- مجموعه ی دغدغه مند ما  از پای صحبت مردم نشستن و گوش دادن به حرف آن‌ها متولد شد، همواره برای ما جای سوال داشت که چرا با وجود اینکه جامعه علمی حقوقی کشور از سواد خوبی برخوردار است و اساتید نامدار و دلسوزی سال‌هاست به ساخت بستری شایسته اهتمام ورزیده‌اند، باز وقتی پای صحبت مردم می‌نشینی دل پردرد و جگر پرخونی از حقوق از دست رفته و پایمال شده خود یا مشکلات حقوقی که ناغافل گریبانشان را گرفته دارند.
- وانگهی چرا قریب به اتفاق ارائه دهنگان خدمات حقوقی از روش‌های قدیمی، نخ نما و کند مرسوم استفاده می‌کنند و جای تکنولوژی و دانش روز در این حوزه خالی است و اگر هم هست بیشتر جنبه تشریفاتی و ظاهری دارد تا عملی و کارگشا، این شد که تصمیم گرفتیم آستین همت بالا بزنیم و خود دست به‌کار شویم و درصدد رفع این مشکل برآییم. چرا که براستی اعتقاد داریم به عمل کار برآید.
- این مجموعه به ‌دنبال احساس نیاز در ارائه خدمات حقوقی متعهدانه، پیگیرانه و نوین و با استفاده از تکنولوژی روز پس از بررسی نظام‌ حقوقی کشورهای پیشرفته و الگو گرفتن از دفاتر حقوقی معتبر دنیا با شعار "دادآفرینی پیشه ماست" تاسیس شد و ارائه خدمات حقوقی نوین، شفاف و باکیفیت به موکلان و ایجاد تحول در این عرصه از اهداف اولیه تاسیس این دفتر حقوقی بود که با یاری خداوند و تلاش مستمر، محقق شد و از دستاورد‌های بزرگ عدالت یاران معتمد به‌حساب می‌آید. تحقق این مهم، کاری بس دشوار بود که ارزش ویژه‌ای برای ما دارد چرا که دولتی است که با خون دل به کنار آمده.
- باعث افتخار است که استفاده از مدیریت مدرن و نگاه علمی و نو سبب افزایش چشمگیر سرعت روند انجام امور و بالارفتن میزان رضایتمندی افراد شده است. زیرا به موکلان ما این امکان را می‌دهد که مانند یک ناظر اطلاعات پرونده حقوقی خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن رصد کرده و در جریان کامل کار قرار بگیرند و با وکیل خود در تعامل باشند.

- مجددا عرض می کنیم میانگین موفقیت بالا در پرونده‌های کیفری و حقوقی سبب شده درصد بالایی از جامعه آماری دریافت‌کنندگان خدمات حقوقی از این موسسه از طریق معرفی موکلان قبلی با ما آشنا شوند. این مسئله از افتخارات ما و نشان از بالا بودن میزان خشنودی موکلان است.
- امید که با پیگیری مستمر خط مشی و ایده‌های منابع انسانی ارشمند، که براستی سرمایه‌های اصلی این مجموعه هستند، گامی هرچند کوچک جهت ساخت آینده‌ای بهتر، نه فقط برای مجموعه ی حقوقی ما، بلکه برای جامعه حقوقی کشور برداشته باشیم و بار مسئولیت اجتماعی که بر دوش می‌کشیم را به مقصد برسانیم.
مسیر ما همچنان ادامه دارد…


خدمات ویژه راهبردی دفتر مرکزی وکلای معتمد :
تاسیس و اداره دوایر حقوقی سازمان ها ، بانک ها ، ادارات ثبت شرکتها ی حقوقی
قرارداد مشاوره موقتی و سالیانه با اشخاص حقیقی و حقوقی
مشاوره در مورد قراردادها و حضور در جلسات حضوری و غیر حضوری
مشاوره در دعاوی اداره کار تامین اجتماعی
تنظیم و تدوین و مشاوره قرار داد های داخلی و بین المللی
امور دعاوی
پیگیری وصول مطالبات
انجام امور وکالتی در دادگاهها و داوری
مطالعه پرونده های حقوقی
راهکار های حقوقی

 

خط فکری ما:
دفتر مرکزی وکلای معتمد به اعتبار خط فکری و سیاست کاری خود توانسته افتخار ارائه خدمت به مجموعه بزرگی از موکلان راضی و وفادار را داشته باشد. این اصول کاری همواره چون چراغی مسیرمان را روشن نموده و تحمل مرارت‌ها و ناملایمات مسیر را برایمان آسان نموده است. موارد ذیل ترسیم‌گر خط مشی ثمین عدالت و تعیین‌کننده‌ تصمیم‌گیری‌های خرد و کلان ما بوده و خواهد بود.


- اطلاع‌رسانی مستمر حق مسلم موکلان ماست.
متاسفانه برخی از وکلا معتقدند روند قضایی باید مانند جعبه‌ای سر‌بسته باشد و از دید موکل پنهان بماند و تنها خروجی آن و نتیجه کار به وی اعلام گردد. ولی ما معتقدیم موکل باید به‌طور کامل در جریان استراتژی اتخاذ شده برای دفاع از حق خود و روند کار قرار بگیرد.
وکیل مدافع شیاطین نمی‌شویم.
- همه وکلای موسسه حقوقی و داوری عدالت یاران معتمد، اتفاق نظر دارند که مراحل مقدس تحصیل را به این عشق گذرانده‌اند و سال‌ها دود چراغ خورده‌اند که مردم را در احقاق حقشان یاری کنند و آن‌ها را از حق قانونی خود مطلع کنند. نه اینکه ترفندها و میانبرهای حقوقی را به سودجویان نشان دهند. بنابراین عاجزانه تقاضا می‌کنیم این دسته از افراد به‌هیچ عنوان با مجموعه ما تماس نگیرند!


خط قرمزهای ما:
ما برخود واجب می‌دانیم خدمات حقوقی با‌کیفیت و متفاوت ارائه ‌دهیم.
ما موظف به پاسخگویی به سوالات احتمالی و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و هم‌اندیشی هستیم.


بر اساس تجربه، در مواردی که احتمال موفقیت ندارند و ا صطلاحا به «بن‌بست حقوقی» رسیده‌اند، سیاست ما صداقت است و به‌هیچ عنوان با امید واهی دادن به موکلان، مهم‌ترین سرمایه آنها که زمان و منابع مالی است تلف نمی‌کنیم.
ما خود را در قبال مشخصات و اطلاعات موکلین خود متعهد می‌دانیم و در حفظ اسرار و هویت آنان اهتمام می‌ورزیم.


درخت پرثمر خدمات دفتر حقوقی ما باید به شکوفه احترام به ارباب رجوع آراسته شود.
موکل حق دارد مراحل و سیر پیشرفت کاری خود را در هر زمان از ما درخواست نماید.
موکل حق دارد قبل از شروع مراحل و اجرایی شدن اقدامات، اطلاعات ضروری در خصوص راهکار مدنظر را دریافت و نظر خود را کتبا اعلام نماید.


فلج کردن اهرم اصلی عمل کلاهبرداران که ناآگاهی مردم است، مسئولیت اجتماعی ما است. متاسفانه سالانه مبلغ صدها هزار میلیارد تومان سرمایه ایرانیان به دلیل مسائل و مشکلات حقوقی درسیستم قضایی بلوکه می‌شود. کلید حل مشکل تنها یک چیز است:
بالا رفتن سطح دانش حقوقی مردم


اعتقاد ما  بر این است که همه افراد باید تا حد قابل قبولی دانش حقوقی داشته باشند. لذا برآنیم که با ارائه مطالب حقوقی با زبان ساده و به روشی متفاوت، گامی در این راستا برداریم و افرادی را که پیگیر  مطالب آموزشی رایگان ما هستند، در مقابل کلاهبرداران و سوءاستفاده‌گران بیمه کنیم.
"کمیته نظارت محتوا و روابط عمومی دفتر مرکزی وکلای معتمد"